Pages

Monday, September 01, 2008

wishlist 2008

hahaha~ aku ni tak reti nak mintak2 adiah kat orang..tapi disebabkan ade ramai request tatau nak bagi hadiah ape..so aku letak cni..senang sikit..korang nak bagi adiah..kalau yang mahal2 tu hanyalah aku berangan nak..tapi tak kesampaian..hahah~

1) ipanema/atlanta sandals...yang ipanema skrg ni dah haus...dah 2 sem...so kena beli baru...harga tak mahal..ipanema dalam rm35..atlanta pon ala2 cmni gak..rm25 je..aritu dah try saiz 7..apsal dah besar ah?

2) 2Gb memory card m2 for my sony ericsson Z610i..RM100


3) mp3 player..tak kisah jenama cikai2 pon takpe...ipod tipu pon takpe gak..wakakaa..nak yang 2GB leh..4GB pon leh..lol~ 2GB dalam rm90


4) portable mp3 player yang letak dalam kereta tu..yang pakai usb..dah murah..tp tak beli2...agak2 yang murah tu tahan lama tak? ke nak beli yang mahal punyer?

5) thumb drive 4GB(rm39) or 8GB...nak guna untuk final year project..nak asingkan file project..kang bercampur susah..aku nak yang penutupnya terlekat sekali..or yang slide..senang sikit..tanak yg leh cabot2 kang ilang..jenama kingston yang baru cam cantik

6) meja belajar jepun..housemate aku suma dah ade meja belajar sendiri..aku sorang je yang belajar atas box..sedih2..harga kat billion survey aritu dalam rm39.90..kat jusco tatau berape harga..ni nana punye meja..aku nak yang camni gak

7) sony cybershot digital camera ade yang baru tu 12.1 mega pixel..anti shake ye..(abah, mak saya mau ni leh?)

8) keta aku..ingat nak tuka yang kat tepi tingkap tu..bagi lebar sikit..tatau la ape bende alah namanya...sun ape pebende ah? ntah la paham2 sendiri

9) toner laser printer samsung ML-1740..harga rm260..tak mampu nak beli..dem..banyak gile bende nak kena print this sem..tak pon bagi printer baru je kat aku senang

10) seluar levi's...aku cuma ade satu je seluar levi's yang dibeli 7 tahun lepas..tu pon makcik aku yang bagi..kalau cetak rompak mmg mampu sangat nak beli..nak yang ori..apsal la mahal2 ye..saiz saya 27..maklumla dah gemuk

11) RM300? nak bayar duit saman polis..

12) sneakers...yang ade ni dah buruk..aritu dah survey kat downtown...malas nak beli ori...beli ori org ckp beli kat downtown gak..so tyme2 jadi student ni...cetak rompak sudah..kang dah keje baru up sikit..lol...aritu cantik gak yang adidas or nike tu..rm60 gitu..kasut plak saiz 6 biasanya..

13) beg laptop yang mcm file tu...nak yang fancy2 punyer..aritu ade survey..leh tahan mahal..tau tak mane tempat yang murah2? aritu dah jumpe..tp laptop ku gedabak..so tade size for my laptop...kat carefour pon ade rm15..tapi takde saiz...arghhh...malas nak bawak beg laptop...lagi pon mampu memperdayakan si pencuri..dia ingatkan file buku padahal laptop..lol~ ni adalah disebabkan final year project aku guna laptop n perlu ditunjukkan kepada sir suhaimi everytime jumpe dier~ screen lap top 15.4 inch wide..so kena beli lebih besar dr tu..lol


mustahil punye wishlist

1) honda civic type R..honda jazz pon boleh

2) soul mate =P

p/s sepatutnyer sebahagian drpd wishlist diatas mampu dibeli jika ptptn tidak menolak duit insuran yang sebanyak rm650 itu..demit ptptn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...