Pages

Monday, June 09, 2008

unbeleivable~

sms dr eekin:

"cika ko ade perhimpunan silat cekak ke? aku rase cam ada muka ko kat tv3 tadi la"

hahahaha~ betul la tu muka aku kot..pasal dapat lagi 5 sms yang sama mengatakan tu muka aku masuk tv..wakakakak...eceli semalam ade pertandingan wajadiri peringkat ipt dan sekolah..alaa...ingatkan yang 2 tahun lepas aku masuk gak kategori serangan pisau...dapat no.3...so tahun ni, aku masuk gak tp as 'bidan terjun'...seriyesly...aku trening 4 jam je untuk masuk pertandingan ni...tu pon sebab test postpone jadik ari khamis..kalo tak postpone takdenyer nak masuk pertandingan ni...tahun ni aku masuk kategori yang sama (serangan pisau) berpasangan ngan my ex-roomate 'kei'...wakakaka...tak sangka la wei..berbekalkan keganasan yang ada...dapat gak tu menang no.2...ingatkan tak menang langsung...lelaki uniten plak menang emas untuk kategori umum(5 serang 1), perak untuk serangan pisau laki dan pompuan, gangsa untuk serangan tongkat lelaki...tapi overall utm city campus yang menang...congrates kat diorang...ahaks....tenkiu2 sape yang semalam memberi sapot...tq again...
me n kei
skuad wajadiri uniten
amacam berani tak??

p/s dah dah wei..study study..khamis peksa..n skrg aku dah saket2 badan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...