Pages

Saturday, July 28, 2012

Mak Tok in Memories



Al-Fatihah..Moga Arwah Mak Tok Saya dicucuri rahmat..Hari ni 28 July merupakan hari ulang tahun kelahiran arwah mak tok saya...kalau mak tok masih ada..maka genaplah 79 tahun umur mak tok..teringat plak masa dulu..I.C maktok tak bermula ngan tarikh kelahiran dia..tapi bermula dengan tarikh hari pendaftaran masa nak wat I.C..pelik kan? Tapi tu la yang terjadi..lepas tu setiap gambar maktok..mesti ade tulis ever yours kat bawah tu..mmg dah jadi trademark maktok nak bagi gambar ke arwah atok saya rasenye.. =) sweet sangat..

Ikut perancangan...insyaallah saya akan berkahwin pada bulan 11 tahun ni...kalau arwah masih ade mesti seronok =')...tapi hajat maktok tak kesampaian nak tengok saya bernikah...sedih sangat...sekali lagi Al-Fatihah untuk arwah maktok saya dan juga kepada arwah atuk-atuk dan wan saya...Amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...