Pages

Thursday, March 08, 2012

Madinat Hadramawt Batu Pahat

Ya Salam...Ahlan Wasahlan~ Aritu Ana sekeluarga pergi mencekik kat restoran arab yang baru dibukak di BP..Mashaallah...Sangat sedap n Yummeh~!


Restoran Madinat Hadramawt kat Batu Pahat..dekat2 persimpangan nak g Carefour..tak reti wa nak menyebut katne..huhu

Pilih2...eceli harga dia tak mahal nak dicomparekan ngan KL..hehe...

Air Ransh...tak reti gak nak eja

alolo mak jangan masam sangat..makanan tak sampai lagi...

Strategi pertama nak menjeleskan diyana..diyana sorang je yg takde..cian dier..tu la sape suruh balik Perlis

Strategi ke-2

Oh nak order for cathering pon boleh tau

Ni ajim punye - Teh Arab..Letak daun pudina

Amboi godang bona..ni Roti Arab..RM2...Sep baik order satu je nak merasa..Kalau order sorang satu sape nak abeskan???

Kabsha Chicken 

MandyLamb

Hanith Lamb

Mandy Chicken

Oqdah Lamb untuk dicicah ngan roti

Strategi ke 3 nak menjeleskan diyana..besoo takkk

nak jugakkkkk pose

ni pon nak jugakkk haha

om nom nom

sedap gak air tropikal ni

licin ajim makan...leh tahan..nasik dia banyak

n for me..of course tapau! wakakaka perut kecik biasala..n mcm biasa i sorang je yg tak abes =P

sila la datang...sedap makanannye n kenyang..sambil makan alunan muzik arab berkumandang...terasa mcm di fadang fasir pulak hahaha 

6 comments:

BearDude said...

nice... xsabaq nk g...

CikanoT said...

pegi2..jangan tak pegi..yg penting..kosongkan perut seblum g =)

Fello de Caminero said...

dan yg pentingnye, ia murah...

diyana - sila jealous... hahah

CikanoT said...

haah murah la dibandingkan kat KL ni..kat KL telan air liur je la kalau nak makan ngeheh...abang..diyana mmg jeles pon..hehe

babyfina said...

dah pernah pergi..mmg nice...!

Siti Farziana Naim said...

bestnyaaa... mak pergi jugakla weekend nih ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...