Pages

Sunday, April 18, 2010

bukit tinggi, pahang



sabtu aritu...g jalan2 ngan my bf...mmg dah lame aku ngan dia plan nak jalan2...tambah2 plak aku sejak akhir2 ni agak jiwa kacau..maybe stress+tensen ngan keje...so dia pon bawak aku g bukit tinggi...sampai2 sane aku dah seronok dah..pemandangan cantik gilerr....aku pon ape lagi jadi gila bergambar la kat sane..ehehehe...gambar2 leh tgk kat fb..baru saje di upload...hehehe

tiket nak masuk sane cuma rm10 je...pemandangan ala2 bandar kat france sane...huhuh..kecik2 dulu aku g sane tp dah lupe...tp ade la bandar tu..mmg wujud kata bapak aku..hehhee..dah besar2 ni tak mampu nak g sane..so g bukit tinggi pon jadi la...

ade japanese garden and botanical garden..semput2 aku naik bukit...maklumla aku ni bukannyer kuat sangat mendaki..hohoho~ cuaca panas tp angin sejuk..hhehehe~ thanx kepada sayangku sebab banyak amik gambar gf dia yg suka bergambar ni..hahahah! gambar bf aku ckit je..lol...ni semua aku punye pasal hehehe...

ade rabbit park gak..rm3 je sorang nak masuk..murah..kiut2 rabbit yg ade...dahla cute..plus pemalas lak tu...org hulur makanan pon tanak...hulur betul2 kat mulut baru nak makan..giler2 pemalas....patotla gemok..ade yg dah kekenyangan...hulur makan pon wat derk jerk..ish ish...

overall besh giler! kitorang cuti dekat2 aje...tu je yg mampu ehhee...takpe janji seronok..ok cyg..next trip g mane?? hehehehe

6 comments:

nieja said...

upload la pic
lagi cika..
nak tengok!

CikanoT said...

hehe fb kan ade..ehek ehek...

nieja said...

dah upload?

CikanoT said...

dah la kat fb huhuhu

tOTiN said...

i nak pegi sini dari dulu tak sampai2!!

CikanoT said...

uhuuuhuh..pegi la..pemandangan cantik terasa mcm honeymoon pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...