Pages

Sunday, March 28, 2010

geramku tak abes lagi~

ini sambungan dari kisah perompak tu..ala perompak yang memecah masuk keretaku....setakat dpt curi access card ngan spek 'rayban' aku yg berhara rm19.90 tu...apelah sangat kan??? tp kerugian yang aku tanggung...RM1300!! nah amik ko!! aku dah lama perasan..lampu indicator kat meter aku selalu menyala..dulu kejap2 je..skrg menyala tanak mati2...mula2 aku wat derk jerk pasal ingatkan dia biol ke ape..tapi lame2 aku tak leh tahan aku g la perodua..suruh diorang check...yeh amik ko rm400 aku kena...indicator yg kat enjin tu rosak...kalau lambat2 dia akan effect enjin sekali...wahh?? hebat sungguh ye kamu perompak...abes duit aku kopak 2 bulan ni..hahahampeh!! org tu kata perompak tu dah ubah setting..tu yg dia effect tu..adoyai~ so total rm1300 aku abes dekat kereta sahaja....adoi..saket siot...lebih sakit lagi hati aku ni...isk isk....mmg aku takkan maafkan siapa yg buat ni..siyes...naseb la ko..jumpe la aku nnt kat akhirat ye...buat org susah je tau...lain la kalau aku ni kaya...ni aku sendiri nak hidup tersemput2...haih~ sabo je la yerk...


masih mampu tersenyum~ tp dalam hati sape yg tau isk isk

3 comments:

nieja said...

abis gtu je duit
kesian u cika.
sabar oke.
nant dapat la blsan
pcuri tu. jhat nak mampos.

CikanoT said...

uhuk uhuk..dah miskin dah ni

^NaNaM|^ said...

isk..gle kejam pencurik 2.sbr k.ada hikmah 2.sbr taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...