Pages

Thursday, December 10, 2009

my 2010 wishlist~

ni wishlist tahun 2010....beshnyer kalau ade org nak bagi ehehehe

1) teddy bear yang gemok2 punyer....besh leh pelok2...dah usha ade kat OU..comel sgt..perut boncet...tapi rm150 la plakkkk


2) camera slr plz....nak tangkap gambar cantik2 jugak...nikon d3000 ni ok kot..kecik leh la masuk dalam hand beg aku kalau g jalan2...hehehhe



3) nak modified kereta jadi camni....mmg impian aku dari dulu..cuma duit tak mengizinkan...sebab bulan2 dah habis bayar kereta...dengan maintainance lagi...minyak lagi..so duit gaji aku byk abes wat tu je...nak modified tak mampu....cuma sport rim je dah tuka...



4) nak SATIO warna merah...plz plz =P



5) jam ELLE atau GUESS...kesian jam aku skrg dah retak menanti belah...isk isk isk


hehe setakat ni..ni je yang mahal2...yang harga yg agak berpatutan...aku leh la beli sendiri..kui kui

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...