Pages

Wednesday, July 23, 2008

geram

kalau ikutkan..arini kena register tajuk projek..tapi..haishh postpone jadik pagi esok..diorang tatau ke betapa terseksanya kitorang suma dok depan pc n refresh2 untuk berebut title projek...dah la terpaksa ponteng 2 kelas tau tak?? aku ni dah la tak biasa ponteng2 ni..lol...diorang sedap2 je tangguhkan jadi pagi esok..haiyaaa~ dah la sejuk lab tu..ramai gak ah kedengaran nak terkucil tapi terpaksa tahan...takot melepas tajuk yang nak...tp last2 pagi esok gak kena berebot...kena bangun pagi...hahahha~ dah la esok satu kelas je...

untuk shahrul member aku...dengar citer tadi dia masuk hospital ampang puteri..sebab demam tak benti2....hopefully dia beransur sembuh la....kalau ade masa ingat nak g melawat..tp kelas plak ek..hurm...semoga beransur sembuh... =)


adik aku yang kecik tu..aduss dah pandai sms plak sekarang ni..masalahnyer dia sms tak pandai guna short form...yang aku ni terlupa g bantai short form..sudahnyer dia asik tanye balik je...

"ape maksudnyer g tu kakak ani..lepas itu x tu ape maksudnyer pula"

agak tergelak la aku baca ayat adik aku tu..hahaha

"kakak ani balik bila? azim rindu kakak ani la...diyana balik minggu ni...kalau kakak ani ada...pasti best"


ayat ni aku agak terharu sikit..aku tak boleh balik...bz..sedih2...wakakakkaa...ok dah2...i miss both of them...oit diyana!!! ade banyak benda akak nak citer..nanti balik kita gayot k...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...