Pages

Sunday, June 15, 2008

10 years ago...


dari kiri cepat jalan!! ehehe dari kiri 'wani', kamariah, rini n ili raihana


jalan2 kat fs...pastu teringat plak nak bukak group frenster ex-sktip..sebab sejak akhir2 ni kecoh kata nak wat reUnion..kemungkinan aku takkan terjebak ngan reUnion pasal aku takdela rapat sangat ngan dak2 sekolah rendah aku...biasa2 je la..kata sekolah rendah mestila dah lama tinggal...sekolah menengah plak sekolah pompuan suma..wakaka...

tengokla gambar atas tu...windu weh dengan baju warna biru tu..ahaha...jadi prefect sekolah masa tu...kah kah kah~ sebab jadik prefect tu la aku kena cubit ngan cikgu sa'adiah...ye cikgu...cikgu jangan ingat saya lupe ye pasal peristiwa tu...saya ingat sampai skrg sebab cikgu slumber je cubit saya walaupon saya tak bersalah...sampai satu kelas pujuk saya sebab saya nangis bagai nak giler...tuduh tanpa usul periksa ye cikgu~ ok malas nak ingat sebab cubitan tu amatlah sakit siap berpintal2..lol~

p/s wei kurusnyer aku tyme tu..maknanya sekarang aku dah gemok..oh tidak!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...