Pages

Sunday, January 20, 2008

aquaria klcc


perghh...nak test sempat lg g trip..ni pon terpakse coz under aktiviti uniten...hahaha ye la kalau tak aktif...tu tak dpt ni tak dpt..nak tanak kena la join program..program yg besh2 aku join la..huehehhe...kali ni g aquaria...besh besh besh..ni first time aku g...bayar rm20 je pakai student rate..kalo tak mau rm40++...oyeahhh!!!

malash sgt nak citer...tgk gambar je la..overall ok...seronok ^_^ paling tak leh blah...ade plak cicak gergasi kat aquaria tu!! cisss aku benci cicak!!!




seronok2...ade terowong underwater...tu seronok...bapak la ikan suma besar2..shark pon ade...sekali dia ngap aku...huahaha...ikan pari plak besar gila..sebesar tikar mengkuang kat umah aku...gila ahhh....dah tu bukan saiz sebenar...pasal cermin tu tebal gila so yg kita nampak tu 30% kecik dr saiz asal..maknanya besar lg la sebenarnyer...lol~ ok cukup nak sambung study...bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...