Pages

Sunday, December 16, 2007

entry jangan gelak!

Gelak satu
okeh...dua hari lepas...bapak i call..."oi...ko kena saman"...lol bapak aku leh oi oi je...terkejut aku...hahaha....tapi bapak aku cam leh gelak2 plak...dia tak marah pon...kot ye pon..marah la sikit..bagi aku insaf...hohohoh...padahal aku bawak 120km/j je...tulis kat surat saman tu...siot arr...rm300 terbang melayang.....sayang wo! abah...bayarkan eh...saya nak beli enset...heheheh maybe bapak aku tak marah sebab dia pon penah kena saman jugak..lagi banyak kot...lol~

Gelak dua

okeh...arini aku stuck dalam bilik air dalam satu jam setengah..dari melodi dah start sampai melodi abes..aku tak abes2 lagi mandi..ampeh punye org atas...kongker air sampai aku tak dpt air langsung!!! ye la maybe sebab pressure air..aku dok tingkat 4 diorang yang atas dpt dulu la...haishhhh!!! lama woo...sampai tangan aku dah kecut!! sejuk lg...basuh muka pon dah pedih2...nak cuci tak leh..air takde...shampoo ngan sabun pon sampai nak kering..dah la aku tengah p****d...ampeh betol!!

Gelak Tiga

semalam aku tido..after asar..lol~ tertido..biasala...kalau tido after asar...biasa mimpi mesti ngarot2...sah mmg ngarot! aku mimpi aku kena tangkap polis!!! pasal tak bayar saman!!! ampeh betol..terjage dalam keadaan terkejut..sebab aku meronta2 nak lepaskan diri..ok...kelaka..aku tau..so diam2..jangan gelak...

Gelak Empat

okeh...yang ni tak boleh blah..dalam bulan ni..dah 4 kali orang cakap...nak tau cakap ape??? cakap muka aku macam fara fauzana..ok kelaka....tadi masa aku balik pas g jalan2 ngan nita...skrg ni uniten dah pakai smart card..so kena swipe seblum masuk...masa aku swipe tu..tiba2 pak guard tu ckp "eh muka awak macam fara fauzana la"..aku terus tutup tingkap..sambil tergelak2 dalam kereta...lawak okeh..tang mana ntah...aku ni dah la kecik..rendang plak..ntah mana fara fauzana...kelaka2.....

Gelak Lima

Dah lama tak main futsal....kasut futsal plak tertinggal kat umah...budak2 silat ajak men futsal..aku ajak dak umah aku..n now...what happen...suma saket..pinggang saket, lutut saket, kaki saket, peha saket...suma sakit...nak bangun pon susah..padan muke..warm up tak betol la ni....dah jadi macam mak nenek plak aku..nak bangun seksa..jalan terkengkang2..hohoho~

okeh..aku rasa naseb aku tabaik minggu ini..sekian terima kasih..lol~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...