Pages

Friday, October 26, 2007

tuhan tolonglah~

sepanjang minggu ni..aku tak dapat lagi sembunyikan perasaan yang aku pendam...perasaan sedih yang amat sangat..seharian aku menangis....aku amat terjerat sekarang...kalaulau badan ini boleh dibahagi dua...dah lama aku buat...telefonku bertalu-talu berbunyi minggu ini..suma yang kudapat hanyalah berita sedih semata-mata...semakin hari semakin teruk...dan buat diriku ingin sangat balik ke batu pahat...tapi apakan daya..final exam sangatlah dekat..sabtu ni ada paper micro-p..kalau leh tunda..dah lama aku tunda paper tu..tapi ape boley buat...tak cukup syarat...untuk pengetahuan kawan2 sekalian....maktok aku sedang sakit kuat..dan sekarang berada di hospital pantai batu pahat...dia disahkan diserang sakit jantung dan berada dalam keadaan tidak sedarkan diri..koma...pernafasan juga dibantu oleh mesin sepenuhnya...keadaan semakin tenat dari sehari ke sehari...aku tak dapat menahan perasaanku...aku memberitahu kepada mak ngan abah yang aku akan balik hari...dan esok akan ambil periksa semula..tetapi mak ngan abah menghalang...begitu juga dengan maktok ku..tatkala dia koma..maktok hadir dalam mimpiku...maktok menghalang aku balik dan menasihatkan aku supaya belajar...maktok melarang aku menjenguk dia dan menegaskan agar aku belajar kerana akan menghadapi peperiksaan...aku terus terjaga dari tidur dan terus menghubungi mak ngan abah..bertanya tentang keadaan maktok...mak memberitahu maktok semakin tenat....aku dengar suara tangisan di sana.. aku nekad...esok selepas periksa..aku akan balik batu pahat!!! kepada kawan2ku...pray for my grandmother....u know how much i love my maktok so much....i can't live without her..she care about me so much...dear god...plz help her.....plz plz...amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...