Pages

Sunday, September 02, 2007

nah amik ko saprin

Kena tag dari encik Syafrin..ape kata i ade mase banyak yerk...cuti2 tu kena study n wat esemen..naik2 je ada test..haishhh~

5 benda dalam beg saya:

1)Notes, file n text book

2)Pencil box

3)Wallet, Hp, kunci kereta

4)mp3 player

5) umbrella...eh eh dah abes ke 5 brg..byk lagi belum disenaraikan nieh sebab i pakai beg doraemon ngeh ngeh~

5 benda dalam beg duit saya:

1)Ic & lesen memandu

2)Money, money, money $$$

3)Kad Kredit (kebas bapak aku punye)

4)ATM kad

5)Gambar a.l.i.e.n & family (gambar boifren in da future br letak =p)

5 benda faveret dalam bilik saya:

1)mestila katil pink saya n comforter yg empuk giler n bantal peluk

2)my lappy

3)meja study (poyo giler)

4)rak aksesori (ada perfume, krim2 muka, make-up and etc) and wardrobe

5)mirror mirror on the wall

5 perkara yang saya nak lakukan:

1)complete this degree with 1st class honor (amin)

2)engineer yang berjaya n bukak company sendiri

3)kalau boley nak kawen ngan engineer gak sebab nak bukak company same2 (oit keluar la bakal suami aku ni...dah 4 tahun aku tunggu tau =p)

4)support my family

5)insyaallah dapat menunaikan rukun islam yang ke-5

5 perkara yang sedang dilakukan:

1)jawab tag nieh la

2)bukak web check soalan esemen

3)sumbat telinga ngan headphone

4)pk exam jumaat nieh...tak confident sgt nak jawab..haishhh~

5)tunggu kol 7 nak siap2 mandi n pegi putrajaya..watching the fireworks

Orang yang saya nak tag?

1)Syaff

2)Nabell (pegi wat blog sane)

3)eekin (pegi wat blog sane)

4)totin (dah kena tag awal2)

5)pareq (pegi wat blog sane)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...