Pages

Wednesday, August 15, 2007

al-fatihah

nita bertudung hitam belah kanan


sebentar tadi..dalam kol 2...ayah housemate aku (nita) meninggal dunia...aku amat bersimpati ngan nita atas pemergian ayahanda kesayangan dia..sekarang tengah musim test..aku amat bersimati ngan nita..sebelum itu memang aku dapat merasakan sesuatu...seperti biasa kami pergi ke kelas bersama-sama....after kelas...kami menapau makanan bersama-sama...hari hujan...jadi aku bercadang membuat air teh untuk aku dan nita...nita kata dia suka air teh o yang tawar macam ayah dia...semalam pon dia banyak citer pasal ayah dia...tak sangka rupanya itu memberi tanda-tanda awal...berita kematian ayah nita disampaikan oleh kawan aku madde dan dja..kebetulan abang nita ada menyimpan no. madde..sebelum itu, aku ada bertanya kepada nita...sama ada hp dia silent ke tak..pasal aku cakap ngan nita...nnt susah plak orang nak call...itu lagi satu petanda...haishhh apsal tiba2 mulut aku cakap ngan nita cmtu...handset sendiri yang silent tu tamau pk..after kelas biasala...terlupa nak unsilentkan...sebab itu abang nita menelefon madde...mujur madde ada...aku amat bersimpati kepada nita sebab dah lama dia tak berjumpa ngan ayah dia...sebab dia asal kelantan so jarang balik...kepada nita, housemate dan rakan-rakanmu akan sentiasa berada di samping awak..tabahkan hati..sesungguhnya..tuhan lebih sayang akan dirinya...semoga roh ayah nita diletakkan di kalangan orang-orang yang beriman..al-fatihah...
p/s brooth kesayangan aku(betul ek eja dia cmtu) yang bentuk tulang ikan tu..ilang on da way masa jumpa lecturer td..uwaaaaa mana nak beli..dah tade juallll =(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...