Pages

Sunday, October 08, 2006

peristiwa di bazaar

Semalam..member akue yang duduknya kat tingkat 10 beriya-iya ajak akue gie bazaar ramadhan..mula-mula dier nak pesan kat akue jerk..tp akue malas nak amik pesanan..so akue angkut jerk la dier g pasar ramadhan..sampai kat sana..ya allah.tak payah citer...ngan kereta..ngan moto..lebey2 lagi manusia sangatla ramai tahap gaban..akue lupa plak..semalam kan ari minggu..mestila ramai..hehehe..akue sememangnya tak la berapa suka nak pergi tempat yang ramai org nie...tapi kadang2 kia perlu g jugak kan? huhuhu...akue yg drive semalam..jalan sangatla sempit...so masing2 kena give way kalau nak lepas...sebelum nie akue tak la berapa mahir menyelit..tp hasil dr tunjuk ajar bapak akue..akue aplikasikannya semalam...tp adala sorang makcik nie...akue mmg jaga pandangan akue kat kereta2 belah kiri dan kanan akue...agar akue tak ter'calar'kan kereta org...tp ntah dr mana makcik nie dtg tiba2...so side mirror kereta akue terlanggar dier..hahaha..ape lagi..muka dier terus masam...tue la sape suruh jalan kat2 tempat yg byk keta nie...dier sorang jerk yang jalan kat situe..org lain suma jalan kat tempat lain...tak leh nak wat ape la..akue biarkan dier dalam keadaan membebel dan masam muka dier tue..then akue terus masuk parking..pastue terus cepat2 gie bazaar...akue berpecah ngan member2 akue..biar cepat sikit...akue malas nak servey2...nampak jerk yg berkenan di hati..akue terus beli..beli air..beli nasi...ok blah ke kereta..keadaan mmg tak leh ckp...sgt ramai..nak jalan pon tak leh...di campur plak dengan berbagai-bagai haruman...haruman makanan yang sedia ada mmg sedap...tp haruman lain tue yg tak tahan..ahahahaha!! akue pon balik semula ke kereta akue..duduk dengar lagu sambil tunggu member2 aku sampai..akue da inform dier yg akue kat kereta..tp tunggu punya tunggu tak dtg2 gak..sesat ke ape ek?? then 10 minit pastue..emah telefon dengan sore yang agak cemas.."cika..cika..awak leh tlg dtg dekat sikit tak..nana pitam..dier tak lrt jalan...saya kena papah dier"...aiyark...pitam??? nie mesti kes ramai org nie..akue pon bawak la kereta akue dkt sikit...susahnyer dah la jam...pastue akue papah member akue naik keta akue..teruk betul keadaan dier..tak mcm g tadie..seronok jerk..skrg muka dah toye jerk..jalan pon dah tak lrt...isk isk..tue la akue tak suke gie bazaar..ramai sgt..sampai pitam member akue..isk isk...jadikan la pengajaran melalui kisah ini...sekian~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


skrg nie musim jerebu di kl..lagi2 tempat akue...arghhh..tak besh..tak leh menghirup udara segar di luar..tekak akue pon da mula sakit...jerebu yg sgt tebal..kalah cameron or genting...ahahhah...pic kat atas tue akue saje2 jerk snap...takut plak tgk...cam puting beliung pon ader...tue la kebesaran tuhan...

2 comments:

^NaNaM|^ said...

pesal aku x prasan entry nie...ko cite psl aku ek...iskk...malu2...

CikanoT said...

aku pon tak perasan wei..bila masa aku tulis ni ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...